Sabtu, 26 Oktober 2013

SPM coming soon~



Assalamualaikum~
okey buka cerita hidup aku dengan rutin harian aku dekat sekolah.
Korang gerenti pelik why picture budak nie aku wat cover coz kat kolah itu lah keja aq
if tak ada cikgu kerja sambilan aku ialah tidur,tidur,tidur dan tidur.....
ermmmmmm......
nak spm lagi seminggu je but aq still rasa macam aq xcukup study
giler risaulah tentang spm.Aku nie dahlah banyak persaingan dalam kelas
first is Paah,budak straigh A pmr kat kelas kiteorg.Second is aida budak atlet dlm kelas kiteorg and lastly  is my bestie amanil....dia betul2 dah pandai sekarang.Dlu level macam sama aje now
aku rasa macam jeles if dia mampu selesaikan soalan add math,akaun etc.
Sedangkan aku nie add math pon takat pass jelah....
Dalam masa yg sama aku pula still sibuk dengan Exo aq nie...lol xD
nak wat camne exo nie memey zzang r....Aq suka macam2 tentang diorg start dr tarian smpai perangai....
Aq harap aq mampu buat yg terbaik utk spm tahun nie.96 liner fighting~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan